Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 12.30 do 17.00 hodin
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Radošově č.p. 118 v úředních dnech a hodinách:
pondělí a středa od 8.00 do 12.00 hodin a od 12.30 do 17.00 hodin
Telefonické podání: pevná linka - 353 941 127
Poštou na adresu Obecní úřad, Radošov 118, 362 72 Kyselka
Elektronicky na e-mail: e-podatelna@obeckyselka.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 69xbc9p
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Ceník služeb, pronájmů a prací poskytovaných obcí Kyselka
Zpracovatel písemné informace celkovou úhradu nákladů stanoví jako součet veškerých nákladů s pořízením a zasláním informace.
Jestliže bude žádost o informaci vyžadovat úkon , kterému odpovídá příslušná položka přílohy zákona o správních poplatcích, vyúčtuje se žadateli za provedení takového úkonu správní poplatek.
Ve všech ostatních případech se postupuje v souladu s § 17 zákona.
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Pravidla pro poskytování dotace z rozpočtu obce Kyselka
Obec Kyselka
Radošov 118, 362 72 Kyselka
Starosta 353 941 289,
725 051 065
Sekretariát 353 941 127
Fax 353 941 289
Stavební úřad 353 223 160
Matrika 353 222 435
Mobil obce 724 327 548
e-podatelna@obeckyselka.cz